Használati útmutató
1. Általános információk
A JEGYx1 rendszer kialakítása során arra törekedtünk, hogy a lehető legegyszerűbb módon legyenek a jegyek megvásárolhatóak. A jegyvásárlási oldalon minden információ egy lapon elérhető az előadás kiválasztásától az online fizetésig, így nem kell több oldalon végignavigálni mire a vásárlás véglegesíthető. Amennyiben a rendszer használatával kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, kollégáink elérhetőek az info@jegyx1.hu e-mail címen.
2. Regisztráció és Bejelentkezés
A rendszerben regisztráció nélkül is van lehetőség vásárolni, de ebben az esetben bizonyos funkciók nem használhatóak. A korábban megvásárolt jegyek listázása, és a jegyek újbóli kinyomtatása csak regisztrált és bejelentkezett felhasználóknak elérhető.
Regisztrációra nincs szükség abban az esetben, ha bejelentkezéshez Facebook vagy Google fiókot használunk, ezt a Bejelentkezés menüpontra kattintva tudjuk megtenni.
3. Felhasználói fiók
A regisztrált felhasználóknak bejelentkezés után lehetősége van a megadott alap- és számlázási adatok módosítására, és a korábban megvásárolt jegyek újranyomtatására a Felhasználói fiók/Megvásárolt jegyek menüpontra kattintva. Az itt megjelenő listában láthatóak a korábbi vásárlások, és a Jegynyomtatás gombra kattintva újra kinyomtatható bármelyik jegy.
4. Előadások listázása
A rendszerben található előadások listázása többféleképp is történhet. A fejlécben található Események menüpontra kattintva listázásra kerül a rendszerben található összes esemény, és a lista fölötti szűrő segítségével lehetőség van csak bizonyos eseményeket, és a hozzájuk tartozó összes időpontot megjeleníteni. A Helyszínek menüpont szolgál az elérhető helyszínek szerinti listázásra, amennyiben a szűrőből kiválasztásra kerül egy bizonyos helyszín, abban az esetben csak az ehhez tartozó események, és azok időpontjai kerülnek listázásra.
5. Jegyvásárlás
Az esemény kiválasztása után a Jegyvásárlási oldalon van lehetőség a belépőjegyek kiválasztására, és az online fizetésre.
Időpont választás: A választott esemény plakátja mellett alapértelmezetten a korábban kiválasztott időpont kerül megjelenítésre, és a hozzá tartozó nézőtér látható, de az esemény többi időpontja is listázásra kerül, és új időpont is választható.
Ülőhely választás: A nézőtéren az ülőhely fölé navigálva megjelenítésre kerül a szék pontos helye a teremben, és a hozzá tartozó jegy ára, Kosárba tétel a székre kattintással történik. A nézőtér fölött található négy darab ikonnal van lehetőség a nagyításra, kicsinyítésre, alaphelyzetbe állításra és a teljes képernyős nézőtér megjelenítésére.
6. Bérlet
Bérlet vásárlása
1. Helyezze a Kosárba a megvásárolni kívánt bérletet, majd a fejlécben található ikonra kattintva a Pénztárban véglegesítse a vásárlást.
2. A visszaigazoló e-mailben a Vásárlás részletei táblázatban található Kód oszlopban megjelenített egyedi azonosító kód felhasználásával van lehetősége a Bérlet érvényesítésére.
Bérlet hozzáadása Felhasználói fiókhoz
1. Jelentkezzen be a Felhasználói fiókjába. Bérlet felhasználásra kizárólag regisztrált felhasználóknak van lehetősége.
2. A Felhasználói fiók Bérletek lapján írja be az e-mailen kapott egyedi kódot a Bérlet hozzáadása mezőbe, majd kattintson a Hozzáadás gombra. Sikeres hozzáadást követően a bérletek listájában megjelenítésre kerül a megvásárolt bérlet.
Bérlet beváltása
1. Az események listájában válasza ki azt, amelyikre fel szeretné használni a bérletét, majd tegye a Kosárba. A folyamat megegyezik a normál jegyvásárlás lépéseivel.
2. A Vásárlás gombra kattintva megjelenítésre kerül az Összesítő, ahol a Bérlet oszlopban az érvényes bérlet kiválasztása után a jegy ára 0 Forintra változik.
3. A Vásárlás véglegesítése gombra kattintás után kiküldésre kerül a belépőjegy a regisztrációkor megadott e-mail címre. Kérjük ezt a jegyet vigye magával az eseményre.
7. Fizetés
Kosárba helyezés után a Vásárlás gombra kattintva indítható a fizetési folyamat, ahol regisztrációval és regisztráció nélkül is van lehetőség az online fizetésre. Előbbi esetben a megjelenő mezőkben automatikusan kitöltésre kerülnek a korábban megadott adatok, utóbbi esetben szükség van legalább a kötelező adatok kitöltésére. Ezt követően az Általános szerződési feltételek elfogadása után indítható az online fizetés.